Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä

/ #222 mielipiteeni

23.04.2013 15:11

OIKEESTI MIHIN MAAILMA ON MENOSSA ?! eläimet on mulle kaikki kaikessa ja ne on mulle tärkeempii ku ihmiset ! Eläimet on tuonu tähän maailmaa ihan sairaasti iloo ! SAULI NIINISTÖLLÄ ON VAKAVIA ONGELMIA JOS SE HYVÄKSYY tÄLLASEN ASIAN ?!! Tarja oli paljon parempi presidentti, se ei ois varmaa antanu täällasen jutun tapahtuu. Jos mä oisin presidentti ni kaikki ketkä ees ajattelis kiduttaa viattomia eläimiä joutuis vankilaan ! Pidin vielä vuosi sitten Suomea hyvänä maana, mutta se meni nyt ohi. Maissa on pyörremyrskyjä yms. Mut se että viattomia eläimiä kidutetaa menee oikeasti TLI !!!!!!!!!!!! Miks ihmiset antaaa näin tapahtuu ? :( Jos mun jompi kumpi koira karkais ja niitä kidutettaisiin olisin niin raivona, että ettisin heti sen kuka eläimiä on kiduttanut käsiini ja sille ei kävisi hyvin :( ! Seuraavaks jos lapsi karkaa ni sitte saa sitäki kiduttaa ihansamanlainen. Se ois ihan sama asia mulle et ihmisiä ja eläimiä kidutettais. Voivoi. Seuraavaks varmaan Sauli antaa tämänkin tapahtua. Mitä pahaa eläimet on tehnyt että ne pitää vaan tappaa jos sellainen tulee vastaan. Se olis nyt iha sama jos menis kadulle ja joku 6v tulis vastaan ja alkaisin kiduttaa sitä ?! Mutta kuka hullu nyt silleen tekee ? Jonkunlaista arvostusta tähän maailmaan. (kirjotusvirheet)