Kannabis lailliseksi

XXX

/ #395

24.11.2007 19:11

No ajettelinpa nyt oman kommentin kertoa tai muutaman mielipiteetn asian suhteen ja perustelut niille.ja faktathan tulee tässä.

Kannabiksen käyttö ei johda vahvempiin aineisiin vaan tupakka ja alkohli siirtää,ei kovin moni mene kannabista kokeilemaan jos ei koskaan tupakkaa eikä viinaa ole käyttäny.Eli se siitä porttiteoriasta kannabista vastaan,jokaisella on oma suhtautuminen asiaan.joillekkin käy viina/tupakki tai käy ja käy,ja toisille käy kannabis.On se hullua että perjantai-pullon voi hakea joka vkl alkosta ja olet ihan ok tyyppi ja sitten kun olet polttanut kannabista niin sinut suorastaan haukutaan jo narkomaaniksi vaikka kannabis tunnetusti aiheuttaa vähemmän riippuvuutta kuin lailliset päihteet.niin onhan se jossakin vika tässä yhteiskunnassa.Kannabis on tullut jäädäkseen mitä järkeä on mahdotonta yrittää poistaa mistä ei aiheudu kun valtiolle hirveät tappiot joka vuosi?
On arvioitu käyttäjiä olevan yli 250miljoonaa ihmistä!voiko niin iso ihmisryhmä olla väärässä.Niin samanlailla voi miettiä onko paska hyvää eihän kaikki maailman kärpäset paskaa söisi jos se hyvää ei ois.?

Päihteiden käyttö saattaa aiheuttaa ongelmia erityisesti nuorille ihmisille. Mutta päihteiden julistamisella laittomiksi on ollut katastrofaaliset seuraukset. Se pakottaa laittomien päihteiden käyttäjät tilanteeseen, joka on haitallinen heille itselleen ja toisille, sekä aiheuttaa terveysongelmia, jotka olisi muuten helppo välttää. Päihteiden laittomuuden vuoksi huumausaineiden myynnin kontrolli on siirtynyt järjestäytyneelle rikollisuudelle. Valtavia summia julkisia varoja käytetään taistelussa laittomia päihteitä vastaan vaikka tieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet toimet tehottomiksi ja jopa niiden haittoja lisääviksi.lisää tietoa

Taas kun valtio voisi asian itse tehdä paljon helpommaksi itse tekemällä tarvittavan kaupan!Vai voiko joku väittää että on menty parempaan suuntaan viimesen 10-30vuoden aikana?

Hullulta se kuullostaa mutta huumeita on aina ja tulee aina olemaan se on varma.Niin kauan kun on käyttäjiä on myyjiäkin.Onko se parempi että teidänkin lapset jossain vaiheessa menee jonkun diilerin luokse ja siltä samalta ihmiseltä saa yleensä paljon muutakin kuin kannabista.En ala edes vrt suomi hollanti maita,siellä asiat on järjestetty niinkuin pitää.

Kyllähän jokaisella on yksilövapaus oltava!En usko että laillistaminen lisäisi kannabiksen käyttäjiä.ja ihan turhaan kukaan alkaa edes kirjoittamaan että onpa hienoa kun sitä sit vedetää jokapaikassa.Tuskin.Eihän tupakkiakaan saa edes polttaa enään baarissa,eikä tässä kukaan ole sitä haluamassa r-kioskin hyllylle!vaan kotikasvatus.

eli kotikasvatus lailliseksi omaan yksityiseen käyttöön ei myyntiin.ja muutenkin kuin viina ja tupakki

hankkikaa ihmiset tietoa ennen kuin kirjoittatte.Ja turha se on ketään nistiksi tuomita,en minäkään tuomitse perjantai pullon hakijaa alkossa,niin miksis tuomita meidät 250miljoonaa ihmistä? jokaasiassa on KOHTUUKÄYTTÖ JA VÄÄRINKÄYTTÄJÄT ei se siitä johdu että käytetään kannabista vaan jokaisesta itsestään.!!uskokaa tai älkää joka tapauksessa se tulee olemaan laillista.

Todellakin allekirjoitan tämän.