Tv lupa pois.

Dick Schulman
St.Karins

/ #11 Jungner ehdottaa 4 Eurovisiota, hallooo????

29.11.2007 09:11

No nythän Jungner vasta jutun keksi jolla, varmistaa että viimeisetkin TV-luvan maksajat lopettavat maksamisen, kun hän ehdottaa että jos kaikki maksaisivat lisenssin Yle voisi järjestää neljä Eurovisiot tai lisätä ohjelmistoon enemmän kotimaisia sarjoja! Siis haloo, mikä ihmeen johtaja väläyttelee tällaista???
Ensinnäkin Suomi ei päätä yksin siitä että montako Eurovisiota järjestetä vuodessa, asiassa ei ole päätä eikä häntää. Toiseksi Eurovisio on kilpailu siitä ketä tekee Euroopan surkeimman kappaleen ja on naurettavimmat asut!
Tämän lisäksi Suomi on menestynyt YHDEN ainoan kerran!!! Tarviiko olla joku masokisti kun haluaa nähdä Suomen lähes joka kerta häntäpäässä?
Suomessa kuin ei kertakaikkiaan osata eikä tulla koskaan oppimaankaan tekemään hyvää musiikkia, joten ei toivoakaan että Suomelle nyt tulisi joku "voittoputki"!

Ja sitten tämä toinen ehdotus että lisättäisiin kotimaisia sarjoja.
Jungnerille tiedoksi, jostain tarvitaan myös rahaa niitten tekemiseen.
Henkilökohtaisesti minua nämä sarjat ei kyllä kiinnosta pätkääkään, mielestä
niitä on jo tarpeeksi. Tämä parinkymmenen(!!!) draama-sarjan lisääminen on aivan käsittämätön luku. Eikö ohjelmistoa vain voisi parantaa ja laajentaa?
Siis parikymmentä, huh huh, eiköhän 2-5 jo riittäisi?