Kannabis lailliseksi

Muhos

/ #399

30.11.2007 11:15

Kun näitä on lukenut vähän enemmän, niin mitä järkeä on yleensäkkään juoda alkoholia? Tai polttaa tupakkaa, joka aiheuttaa enemmän riippuvuutta kuin hasis? Suomen apteekki jäisi miljoonia häviölle jos kannabis laillistuisi, sillä sehän on tunnetusti hyvä lääke moneenkin sairauteen. Kuka ei ottaisi muutamia hatseja, kun toinen vaihtoehto on lähtä Apteekkiin ostamaan kalliita lääkkeitä (jotka muuten ovat yli arvostettuja). Esim. KK kuoleman viesti vai mikä kirja nyt olikaan... perustuu siihen niin sanottuun porttiteoriaan, joka pitää paikkaansa vain erittäin heikkomielisille paskoille, kuten nistit. Nehän ne ovatkin niitä jotka sanoo sen "sori ei ole nyt hamppua mut kokeiles tätä!" johon pelkkä porttiteoria perustuu. ennenhän sai hasiksen käytöstä jo monen sadan markan sakon, nykyään viljelmästä (4 tai enemmän kasveja) saa vain 30 euron sakon. Itse olen polttanut jo 5 vuotta ja aivot pelaavat hyvin ja olen väkivallaton.