Assembly-tapahtuma kiellettävä

Oldskool herra 30v

/ #357 sekasin prkl.

24.05.2013 19:42

koko ikäni eläny tietokoneiden parissa jne. konsoleiden. samoin sadat kaverit. eikä kukaan meistä o koskaan hakannu, ryöstäny, raiskannu, tms. väkivaltaista tai rikollista toimintaa harrastanut. pari kaveria on kyllä hakattu, kun ovat baarista kotio tulleet. Mutta sillon asialla ovat olleet tietokoneiden/konsolien kanssa täysin kädettömiä "koviksia", jotka pääsee teoillaan lesoilemaan kavereilleen. Ja muutaman kyseisenlaisen "koviksen" ala-,yläasteelta tunteneena tiedän, ettei niillä mene hyvin. Jotkut ovat vankilassa sillon tällön mistäkin syystä ja toiset ovat kotonaan istuvia naapurin deekujen kanssa ryyppäävia työttömiä ihmisraunioita, jotka pelkäävät tulla yleiselle paikalle. Joka on surullista koska muutama näistä oli parhaita lapsuuden ystäviä, kunnes intressit eivät enää kohdanneet(minulla tietokoneet/pelaaminen jne. kavereilla ryyppääminen/aineiden käyttö ja kovistelu tms.).
Surullista luettavaa on kun pelejä, tv sarjoja, tms. syytetään väkivaltaisuudesta jne. päihteiden käytöstä.
Hupaisaa, mutta surullista at the same time.