Muumilimu 1,5 litran pulloihin!

Anni Sinilahti
Adressin tekijä

/ #13

17.12.2006 21:49

Tässä tänään lähettämäni kirje sinebrychoffille:

Hei! Pistin noin neljä kuukautta sitten aluille adressin, jossa toivoin muumilimun tuomista myyntiin myös 1,5 litran pulloihin. Idea adressiin lähti siitä, kun kavereiden kanssa mietittiin miksi muumilimua ei myydä isoissa pulloissa. Adressin myötä olen saanut hurjasti palautetta miten useat ihmiset ovat vuosikaudet ihmetelleet aivan samaa. Vetoomukseni osoittautuikin hyvin suosituksi ja olikin kerännyt jo yli tuhat nimeä vain kolme päivää julkistamisensa jälkeen.

Tähän mennessä nimiä on kertynyt yli kymmenen tuhatta ja näin katson tehtäväkseni nyt vedota teihin - koko Sinebrychoffin väki. Muumilimu on koko Suomen rakastama virvoitusjuoma ja ansaitsee paikkansa niin lasten kutsuilla kuin isompienkin ihmisten illanvietoissa (muumilimu toimii harvinaisen hyvin booleissa ja drinkeissä!). Isommissa pulloissa muumilimua voisi myydä halvemmalla ja näin suuret kansainväliset brändit jäisivät epäilemättä taka-alalle. Muumilimu on ihaninta juomaa mitä maa päällään kantaa ja täten olisi aivan ihanaa jos saisimme kyseisen limonadin 1,5 litran pulloihin. Uudistus olisi sydämen asia kaikille suomalaisille jotka rakastavat muumeja ja muumilimua.

Olkaa ystävällisiä ja vierailkaa adressisivullani: