VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

kansalainen

/ #2254 Katainen kuin Vanhanen

30.05.2013 23:10

Alkaa Katainen oleen jo yhtä pihalla, kuin aikoinaan Vanhanen. Sääliksi ei kuitenkaan tätä köyhien kyykyttäjää käy. Suomalaiset, tuo hölmöläiskansa, on jo kaksi kertaa valinnut pääministereiksi vaarallisen kyvyttömät ja mistään mitään ymmärtämättömät edustajat. Heidän todellisuustajunsa on tasolla, joka ei ole enää terveen mielen tuotetta.
Vastuuntunnoton lehdistö ja muu oikeistolaismedia aivopesee yksinkertaiset ihmisparat äänestämään itseään vastaan. Jo aikoinaan Esko Aho ja Iiro Viinanen aiheuttivat Suomelle lähes konkurssin, eikä heitä vieläkään ole siitä vastuuseen laitettu Vanhasesta ja Kataisesta puhumattakaan. Nämä neljä herraa ovat vastussa satojentuhansien ihmisten hädästä ja kurjuudesta, jopa tuhansista itsemurhista ja saavat kulkea vapaana!?
Vain itsestään ja eduistaan piittaavat toimittajat mukailevat isäntiensä ääntä osallistuen tähän koko Suomea uhkaavaan demokratian ja sananvapauden häväistykseen.