Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2880 Antaa kaikkien kukkien kukkia

22.03.2011 19:16

Joo se osa keskusteluun osallistuneista jotka kylvävät perustelematonta tietoa ja negatiivisia kommentteja menkää jollekkin muulle palstalle räyhäämään. Voisin varmaan itekki vähäsen tietoa antaa teille että ei minuakaan luultas tietämättömäksi. Elikkä kannabis on ollu 5000 vuotta lääke ja 50 vuotta huume joka luokitellaan heroiinin kaltaisten huumeiden joukkoon ja että se aiheuttaa voimakasta riippuvuutta, mutta näinhän ei ole. Itse olen tässä vuoden aikana käyttänyt yhteensä 10g silloin kun on vain tehnyt mieli rentoutua (eli ei paljon mitään), itse en käytä alkoholia perhekriisin takija, semmosta pientä isännän puolelta sain turpaan mutta ei kai siinä.

Moni ihminen väittää että kun polttaa kannabita niin on suurempi vaara sairastua keuhkosyöpään vaikka tähän asti ei ole yhtään tapausta, ja kannabista voi teen tavoin höyrystää jolloin se ei rasita keuhkoja yhtään ja kun kannabiksen parantava ainesosa kannabinoidit vaikuttava elimistöön niin se ehkäisee siihen sairastumisen. Ja se että kannabis laskisi työmotiivia on myös täyttä puppua, se on vain ihmisestä kiinni.

Itse allekirjoitin adressin ja toivon parasta