Raiskauksille kovempi tuomio!

Vieras

/ #213 Tyttölasten silpominen uskontoon vedoten

25.03.2011 17:15

8 vuotiaat muslimityttölapset kokevat vähintäänkin raiskaukseen verrattavan silpomistapahtuman. Kun nämä lapset tulevat tuohon ikään, heidän kotimaastaan tuodaan paikalle joko kätilövaimo, parturi tai joskus harvoin lääkäri.Yhtä tyttölasta varten ei tietenkään kannata tuoda "arvovierasta", vaan tämä henkilö silpoo useamman lapsen kerralla. Aseeksi käy mikä tahansa terävä esine, esim. lasinkappale, partaveitsi, sakset tai puukko. Jos ollaan armeliaita, niin tyttöä isutetaan kylmässä vedessä jotta tuntoaisti ei olisi terävimmillään. Mitään desinfiointi-, narkoottisia- tai särkyä lievittäviä aineita ei käytetä tässä "naiseksitulemisen" operaatiossa. Itse operaatiossa kaikki paikalla olevat tarttuvat tyttölasta jaloista ja levittävät ne. Operaation suorittaja leikkaa lapselta ulkosynnyttimet pois. Toimenpiteen jälkeen emätin ommellaan kiinni siten, että usein sieltä ei pääse edes luonnolliset vuodot pois. Silpojilla on kaksi tapaa hoitaa jälkitoimenpiteet. Hän joko ompelee isot häpyhuulet silvotulta umpeen, tai tyttölapsen jalat sidotaan 40 päivän ajaksi. Kun hän on naimaikäinen, ensimäisen yhdynnän aikaan mies ratkoo ompeleet ennen toimenpidettä. Kun tyttö saa esimmäisen lapsen, hänet ratkotaan auki. Suomen sairaaloiden synnytysosastoilla nämä hoitaa lääkäri musliminaisten tullessa synnyttämään. Synnytyksen jälkeen nainen ommellaan uudestaan kiinni jane. jne.. On huomattava, että kysymys ei ole hameenhelmasta, vaan ihmilihasta.

Viime viikolla mm. Ylen tekstikanavalla uutisoitiin, että Suomea odottaa pakolaistulva. Jäin mielenkiinnolla odottamaan kansan reaktiota seuraavien vuosien "somaliryntäyksestä" maahamme, mutta kas kummaa, Suomen kansa ei korviaan lotkauttanut. Onko tosiaan niin, että kansa ei välitä, ei uskalla vai mistä piittaamattomuus johtuu?
Onko vallankahvassa olevien mielipiteet siitä, että kaikki puhe joka koskee Suomessa olevia ulkomaalaisia on rasismia saaneet suomalaiset aivopestyä? Olen syvästi huolissani. Kun kerrotaan 5600 somalien perheenyhdistämishakemuksen myötä Suomeen saapuvien luvulla, on lopputulos järkyttävä!

Keskimäärin yksi somalien perheenyhdistäminen tuo tullessaan 15 - 25 somalia suoraan sosiaaliturvamme elätettäviksi. 5600 x 20 = 112.000. Siis ainakin yli satatuhatta somalia on odottamassa pääsyä Suomi nimiseen paratiisiin. Väitän, että tässä tilanteessa, jossa leikataan kantasuomalaisilta sieltä ja täältä, työttömiä on järkyttävä määrä, eläkeliset syövät kissanruokaa henkensä pitimiksi ja opiskelijat makaroonia kun yötöiltään ja opiskelultaan ennättävät, puheet Suomen maahanmuuttopolitiikasta ovat realistisia, eivät rasistisia. Raiskaukset ja rikollisuus ovat koko ajan kasvussa ja tähän ei ulkomaalaiset tuo yhtään helpotusta tuomalla kulttuurissaan heimokostot, uskonnolliset rituaalinsa ja vetelehtimisen, joka Suomen poliisissakin varsin hyvin tiedetään.Jos joku katsoo oikeudekseen pilata tyttölasten loppuelämän uskontoonsa vedoten, se on Suomessa rikos. He tulevat tänne hakemaan kaikki edut, mutta eivät halua elää maassa maan tavalla ja nodatta lakia?

Heidän kulttuurissaan naisen arvo ei ole koiran arvoa  kummempaa, joten heidäthän voi silpoa jo lapsena, joka on suomalaisittain ajateltuna, jos mahdollista, vieläkin pahempaa kuin raiskaus, pedofilia ja insesti, jotka nekin jättävät lähtemättömät jäljet ainakin sieluun. Muslimitytöillä sielun lisäksi viedään koskemattomuus kahdeksanvuotiaana ja suku huolehtii siitä, että heidät raiskataan lähtemättömin jäljin fyysisesti, aiheuttaen heille loputonta kärsimystä.