naimalakko

Jami
Vieras

/ #151 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2011 06:34

#150: sannavain - Re: Re: Re: Re: Re:

Jos sinä Sanna hyvä jouduit turvautumaan rautalankaan niin täällä kaivetaan jo ratakiskoa esille. Jos adressissa halutaan ajaa vain homoavioliittojen laillistamisen asiaa tulisi tämä surullinen sitaatti tietenkin kuulua: Homoilla pitää olla oikeus mennä naimisiin rakastamansa ihmisen kanssa. Huomaa ero: "jokaisella pitää olla..." Ymmärrän tietysti, että tämä kyseinen adressi koskee erityisesti homoja, mutta onko tämä jokin lopullinen päämäärä että jokaisella olisi oikeus? Minkä seksuaalisesti epäluonnollisen ryhmän oikeuksia avioliittoon seuraavaksi ruvetaan ajamaan kun homot ovat saaneet haluamansa?

Väitätkö tosiaan, että maailman väestöstä 20% on homoja ja insestejä? Ehkä sinun ystäväpiirissäsi. Homoseksuaalisuuden yleisyydestä voi vain tehdä arvioita ja yleinen arvio tuntuu olevan 1-3% luokkaa (mukaanluettuna ns. bi-seksuaalit). Joten insestien yleisyydeksi jäisi 17-19% vaikka sysäätkin sen abstraktien ja yleisten asioiden ulkopuolelle. Ja tahalleen väärinymmärtämisen takia mainitsen heti, että itse en usko insestin olevan noin yleistä enkä muutenkaan pidä insestisuhteita millään tavalla terveinä tai luonnollisina enkä toivoisi mitään lainsäädännöllisiä myönnytyksiä insestisille suhteille mukaanlukien avioliitto-oikeutta. Väität myös virheellisesti että insestiä ja homoseksuaalisuutta esiintyy luonnossa siinä missä normaalia heteroseksuaalisuuttakin. Toki luonnonoikkujakin on olemassa mutta muistetaanpa kuitenkin tämä 1-3% eikä ruveta väittämään että homoseksuaalista käyttäytymistä on luonnossa "siinä missä heteroseksuaalistakin".