Antakaa turvapaikka kristitylle Markille

ihmetystä kerrassaan

/ #48 Epärehellistä meininkiä

29.07.2013 12:50

Mitä nyt olen itse seurannut tätä Markin tapausta yms..Niin valitettavasti,mutta totta tämä ei ole ainoaa luokkaansa.Suomesta on vähällä aikaa lähettetty minun tietojeni mukaan muitakin Kristityiksi kääntyneitä ex-muslimeita kotimaihinsa.esim.Afghanistaniin joka on myös tunnettu maa siitä miten siellä ei suvaita tois uskovaisia,kuten ei kunnioiteta paljon muitakaan ihmisoikeuksia.Kuitenkin on hassua miten jotkut puhuvat täällä ja internetin ulkopuolella siitä,että suomella ei ole varaa ottaa tänne miten paljon vaan ihmisiä yms...Kuitenkin tiedän monia ulkomaalaisia jota tulevat maista joissa ei ole sotia,ei vainoa,kyseiset maat ovat peräti turistikohteita jne..Tälläiset henkilöt saavat oleskeluluvan,mutta kun taas turvapaikkaa haetaan joko vainon(uskonnon vuoksi tai jokin toinen syy) sodan vuoksi.Niin tälläisiä henkilöitä kiikutetaan surutta sinne sodan ja vainon keskelle ottaen huomioon senkin,että monet tietämäni turvapaikan hakijat ovat täyttäneet Suomen lain puolesta kaikki kriteerit mitä laki on vaatinutkin esim. töitä tehneet jos niitä ovat saaneet tehdä,maksaneet veronsa,kuten kuuluukin ja ansainneet sen tietyn summan rahaa työstään joka on kriteeri minkä valtio vaatii,tuntuu,että mikään ei riitä.Ihmeellistä,onhan Suomi sentäs maa jossa on ihmisoikeudet.Minusta tuntuu,että nämä tälläiset asiat yritetään lakaista maton alle ja pitää päivänvalosta piilossa,että ihmiset eivät saisi tietää kuinka yleistä tälläinen onkaan miten kylmäkiskoista porukkaa on Suomen päättäjissä.Näistä kannattaa pitää meteliä eikä vain hyvksyä..Jos turvapaikkaa ei anneta sitä tarvitsiville.Niin muistakaa Suomalaiset ei nämä meidän ihanaiset päättäjät jonain päivänä välitä meistä suomalaistakaan,kun me tarvitsemme apua.Markille toivotan onnea ja toivottavasti saa turvapaikan,hänellä on oikeus olla kristitty jos niin tahtoo.