Pro Sideby/Siipyy - Kilgrund - Skaftung

M AX
Kristiinankaupunki

/ #10 Paljonpa lämmittää liito-oravat ja merikotkat.....

22.01.2008 11:58

....Kristiinankaupunkilaisia! Eikö teitä hävetä yhtään tuollainen naurettava poikkiteloin asettuminen? Yksikään teistä kirjoittajista ei edes ASU Kristiinankaupungissa! Yritätte vain suojella maallista omaisuuttanne ja sitäkin turhaan, sillä kyllä tuollaisesta 3 miljardin euron projektista riittää mökinomistajillekin riittävästi lunastusrahaa mökeistä ja mummonmökeistä.

Kristiinankaupungissa pidettiin myös paljon mediajulkisuutta saavuttanut ydinvoimanvastainen mielenosoitus, jonka järjestäjät ja osallistujat olivat pääosin muilta paikkakunnilta. Tätä ei tosin tuotu millään lailla esiin missään yhteydessä........hävetkää!!

= muuttakaa ensin kristiinankaupunkiin asumaan ja osoittakaa, että täältä löytyy niin suuria luonnonarvoja, että täällä kannattaa asua vaikka työttömänä! Sitten olette mielestäni oikeutettuja kirjoittamaan minkälaisia adresseja tykkäätte. Muussa tapauksessa tälläinen pääosin ulkopaikkakuntalaisten allekirjoittama adressi on täysin merkityksetön!

Katsokaapa huviksenne ydinvoimalan puolesta adressin allekirjoittaneiden kotipaikkakuntia. Ovat pääosin täällä asuvia tai ainakin täällä syntyneitä.