Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja


Vieras

/ #265 Re: minä allekirjoitin

24.04.2011 20:30

#264: - minä allekirjoitin 

 Kiitos kehoituksesta. minulle alkoi selvitä todellisuus vasta kun tässä adressiketjussa joku kehotti tutustumaan "Älä alistu Annin tarinaan." Kiinnostukseni heräsi ja ryhdyin tutkimaan mitä mediassa oli asiasta kirjoitettu. YHTÄÄN ASIALLISTA KIRJOITUSTA TOIMITTAJIEN KYNÄSTÄ EN LÖYTÄNYT.  Järkyttävää oli kohdata arkkipiispan ja muutaman muun piispan kommentit ja kiristys juuri niitä kohtaan jotka ovat kirkkoa ja lähetystyötä pitäneet pystyssä.

Ensimmäinen tunnekuohu oli että etsin eroa kirkosta netti osoitteen ja lähden. Onneksi en lähtenyt. Nyt olen saanut tutustua moniin saman kokemuksen omaaviin ja kaikkien meidän kokemus on, ei mihinkään vaan Evankeliumi entistä kirkkaammin esille. Raamatun totuus ja siinä pysyminen on paljastunut kirkon johdolle täysin vieraaksi asiaksi. He leikkivät kuin puberteetti-ikäiset hiekkalaatikolla. Joku sanoi että arkkipiispaa ja oliko muita piispoja ei voisi erottaa. Onkohan näin? Jos on, on menty todella metsään.

Toiseksi näen tärkeänä esim. hesarin tilanteessa että ammattitaidoton toimittajakunta on tunaroinut koko lehden maineen kanssa, vai onko lehden johto myöskin luovuttanut? Yhdyn ajatukseen. TULKAA USKOVAT ULOS KAAPISTA ja todistakaa rohkeasti. Jumala voi. Kehoitan vielä kaikkia tutustumaan Annin tarinaan. Se kannattaa varmasti eikä jätä kylmäksi ketään  totuudesta mitään ymmärtävää.