KANNA VASTUUSI HAUSJÄRVEN KUNTA!!!

Vesa Toivanen

/ #12 Re: Hausjärven kunta HERÄTYS!!!!!

17.08.2013 18:46

#11: Joucca - Hausjärven kunta HERÄTYS!!!!!

Pettyy Hausjärvelle muuttavat aikas pahasti, kun katselevat aikanaa kouluja tässä kunassa. Tästä videosta mallia: http://www.youtube.com/watch?v=q-lCHtrSTTc . Näitähän saa vaikka kuinka lisää, kuten meidän Koulutioimenjohtaja lehdessä kertoo. Säästöjäkin Koulutoimen johtajan mukaan syntyy roppa kaupalla. Tuolaisen parakin kustanukset ovat aika suuret. Näitä ei Koulutoimen johtajan laskelmissa näy. ( http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Nurmes/kokous/KOKOUS-917-5.HTM ). Nämähän lasketaan vasta sitten kun toteutus on jo tehty. Kukapa kantaa vastuun. Kuntalaiset maksaa ja päättäjät levittelee käsiä. No kyllä niille päättäjillekin vastuu saadaan. Ensimäinen kantelu oikeusasiamiehelle lähti jo ja lisää tulee, jos Kunnan johto edelleen jatkaa tätä per.. edellä puuhun menoa. Kunnan päättäville elimille tehtävissä esityksissä on laskelmat oltava oikeita. Harhaan johtavat laskelmat ovat laittomia ja siten kantelun arvoisia. Näitä kannattaa jatkossa välttää ainakin Hausjärven kunnan johdossa.

Kunnan hallituksen jäsenten on myös syytä miettiä miten nimittelevät kylien asukkaita kokouksissa. Erään suuren puolueen edustaja meni moläyttämään kysenlalaisen ja kunniaa loukkaavan möläyksen kokouksessa. Tästä laitoin Puolueen ylimpään johtoon kyselyn, että onko se oikein puolueen kanta. Palataan aiheeseen kun puolueen johto vastaa. Juu kyllä tulen muistuttamaan, kunhan taas Kuntaan uusia edustajia etsitään. Nyt Kansa muista mitä Hausjärven kunta tekee.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…