LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

2Paikkakuntalainen

/ #301 Re: Re: Re: Re: Lintuneva halutaan turvetuotannolle

27.04.2011 17:53

#300: Krista Hakala - Re: Re: Re: Lintuneva halutaan turvetuotannolle

Niinpä niin. Sieltä suoltahan ne kaikki päästöt tietenkin tulevat )). Kuitenkin keväällä tahtoo sitä vettä tulla joka paikasta muualtakin ja tuotanto alueilta tuleva vesi on korkeintaa 1% luokkaa kokonais määrästä. SLL:n ammatti valittajat (valtion tuella) saavat palkkansa kansan valistamisesta ja tarjoavat tietenkin asiantuntemustaan joka paikkaan. Ovatko kuitenkaan hekään henk.koht. ratkaisuillaan maailmaa parantaneet vaan toimivat ns viran puitteissa. Ihmettelen myös ap:n motiiveja koko adressiin. Paikkakunnalla on kyllä tiedossa mistä VAPO on aikanaan suonsa hankkinut. Mielestäni meistä jokaisen on suojeltava luontoa ensin omilla ratkaisuillaan ja vasta sen jälkeen ryhtyä opettamaan muita. Kyllä tänne syrjä seuduille vielä muutama suo mahtuu ihan hyvin. Energia verotus taas tuntuu kyllä ensi talvena meistä jokaisen lompakossa. Uskokaa tai älkää. Paitsi tietenkin jos ei käytä sähköä, polttoaineita,kaukolämpöä,kaasua ym energiaa. Klapeja polttamalla, kynttilän valolla ja potkukelkalla liikkumalla sen ehkä pystyy välttämään, mutta itse en ainakaan Norinkylästä potkarilla kirkolle lähde ja luulen ettei kovin moni muukaan. Niin että pois turhat haihattelut ja suota kuokkimaan vaikka kaikki tälläkin sivustolla viihtyneet ))).