Kieltäkää kasvissyönti

Kalle Laukkanen

/ #59

08.02.2008 04:09

Oletetaan, että on mahdollista, että kasvissyönnissä ei ole mitään järkeä, mutta oletetaan myös, että kasvisruoalla voi saavuttaa terveellisen ja tasapainoisen ruokavalion, kuten sekaruokavaliollakin. Onko tämän kieltämiseen oikeasti jotain syytä? Jos kieltäminen tapahtuu pelkästään tarpeettomuuden perusteella, niin samantien voitaisiin kieltää aika monta asiaa (kuten Hikipedia, jonka ylläpitäjä adressin aloittaja todennäköisesti on).

Väitän tässä vastaan käytännössä huvin vuoksi, koska kuten sanoin, adressin luoja on erittäin todennäköisesti Hikipedian ylläpitäjä, ja ne, jotka ovat vannoneet Sieluvalan Hikipedialle levittävät sekasortoa kaikin mahdollisin keinoin, ja ovat tosissaan vain silloin kun väittävät etteivät ole. Nämä pahamaineiset olennot ammentavat elämänvoimansa näistä väittelyistä, joten jokainen, (minä mukaanlukien), ottakaa adressi huumorilla ellette ole alkuperäisideasta älynneet, ja mitä enemmän haukutte adressin kirjoittajaa, sitä enemmän hänellä on syytä hihitellä itsekseen "Hahhah, hitsi kun nämä ihmiset ovat huvittavia". Ei ole vielä aivan varmaa, ovatko discordisesti kieroutuneet hikipedialaiset varsinaisesti ihmisiä, vai onko sekasorto tuhonnut heidän inhimillisyytensä totaalisesti, mutta varmaa on se, että he ovat kuolemattomia, ja tulevat aina olemaan kiusanamme.

Anteeksi, innostuin. No, tuo alkuosa on lähestulkoon vakavaa tekstiä.

Hail Eris, All hail Discordia!