Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Vieras

/ #142

15.09.2013 10:56

MITÄ HELVETIN LASKELMIA? kun nyt oltaisiin nähty ensinmäisetkin. Niitähän tässä on perätty ja kylillä peräänkuuluteltu. Vaan eipä ole näkynyt. Hiasta on reväisty täydellisen todellisuudelle vieraita utopistisia ennustuksia esim. museon kävijämääristä, kuin taikuri hatusta valkoisia saniineja. Nekö nyt sitten ovat niitä laskelmia. Ja jos kunnan henkilöstö ei osaa sen vertaa laskea, että jos koko ajan kasvavan velkataakankaan avulla ei pystytä turvaamaan edes peruspalkveluita, niin kerskakulutukseen ja kamuille annettaviin lahjoituksiin ei ainakaan ole varaa, niin miksi ihmeessä me luottaisimme heidän ammattitaitoonsa?

Mitä tulee kirjoituksen muuhun sisältöön, sen voi kuitata toteamalla, että tuon kaltaista esittävän ei kyllä kannattaisi huudella tietämätömyydestä ja itseriittoisuudesta mitään. Oletko ihan tosissasi, vai onko tämän kirjoituksesi tarkoituksena saada Kimmo Pyykkö-museota kouhkaavat päättäjät näyttämään vielä naurettavammilta ja todellisuudesta vieraantuneemmilta, kuin he ovat jo itsesaaneet aikaiseksi. Jos se oli tarkoituksesi, onnittelen, onnistuit paremmin kuin kiitettävästi.