Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Jonnahhh

/ #62 Sairasta touhua!!!

25.09.2013 11:16

Ostin koiran 2005 kyseistä paikasta. Nimi oli silloin pikku piskin kennel,koira ollut kaikinpuolin ihana ja terve,onneksi! Paikka kuhisi silloin villakoirista,perhoskoirista,kaikista pienistä sekoituksista sekä pihalla oli iso rottweiler aitauksessa. En vielä silloin tiennyt pentutehtailusta... Reilu vuosi sitten kävin kyseissä paikassa,joka toimi nimellä pisata oy,paikka oli täynnä villakoiria,perhoskoiria,cottoneita jne. Sekä muka puhtaita chihuja sekä sekoituksia. Yhdessä huoneessa oli ovi kiinni,josta rouva lähti hakemaan pentuja näytille,sanoi vain,että huoneessa on juuri astutettuja narttuja jonne ei saa mennä ulkopuoliset. Asunto oli täynnä koirien jätöksiä ja haisi kauhea. Kaikki koirat voivat huonosti. Yksi chihun+5 muun rodun sekoitus oli todella huonona,kieli roikkui kokoajan suusta,häntä oli vino,oli todella arka,pissasi alleen jne :/ koirat todella sairaita niinkuin omistajitkin! pistää vihaksi tämmöinen touhu. Kyselin reilu 2viikkoa sitten,että mitä koiria rouvalla myynnissä niin sanoi,ettei kasvata enään muuta kuin cavaljeeriä. Mihin nämä reilu 100 koiraa on joutunut reilun vuoden aikana??? Asialle täytyy tehdä jotain ja nopeasti.