Café Tin Tin Tangon terassin puolesta

Jo on aikoihin eletty!

/ #16

26.09.2013 15:42

Ne,joita yhden pienen terassin olemassaolo todella haittaa, voivat ihan yhtä hyvin muuttaa maaseudulle nauttimaan siitä rauhallisuudestaan. Asumme kaupungin ydinalueilla, ja siellä missä on ihmisiä, siellä on myös elämää, ja sitä myöskin kantakaupungin muuten kuivettuneilla alueilla tarvitaan.. Ainakin näin on muissa eurooppalaisissa pääkaupungeissa. Ihmeellistä, että näin pienestä asiasta joku jaksaa taas tehdä ongelman. Valittajien olisi todellakin helpompi vaihtaa asuinsijojaan, mikäli eivät ole tottuneet normaaliin kaupunkilaiselämään. On myös pakko mainita tässä yhteydessä, ettei alueella muita vastaavanlaisia kahvila/baari-yhdistelmiä terasseineen juuri ole. Miksi pitäisi poistaa Töölöntorilta sen vetovoimaisin nurkkaus? Tin tin tangon terassilla ei ole myöskään lainkaan meluisaa, mistä siis johtuu tällainen turhanpäiväinen valittelu? Ei myöskään heti tule mieleen, missä lähialueilla olisi yhtä kotoisa ja viihtyisä, lasitettu terassi..