Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Entinen SKL:n jäsen

/ #109 Suomen kennelliiton välinpitämättömyys.media ja eläinsuojelu..mikä on asioissa tarkeys järjestys?

27.09.2013 14:23

Itse tiesin tuosta touhusta/tehtailusta vuosia sitten ja luulin et se on menneen talven lumia..järkytys oli melkoinen kun asia tuli kaverin kautta uudestaan esille.Tälläinen touhu saa jatkua vuodesta toiseen,mutta auta armias jos naapurin setä käy juomassa terassilla kaljan janoonsa niin johan on iltapäivän lööpit huutamassa ja eläinsuojeluväki marssii armeijana oven taa,ei sa**na et sieppaa tuo touhu ja kennelliitto piutpaut välittää,kunhan vaan saa rahansa rekisteröidyistä pennuista.
Itse oli SKL:n jäsen yli 20 vuotta ja jokunen vuosi takaperin sanoin itseni irti saman kaltaisesta syystä.Kun otin yhteyttä eräästä kasvattajasta ja hänen toiminnastaan(myöhemmin oikeuden päätöksellä sai eläintenpito kiellon jne) ilmoitti SKL,että ei kuulu meille eikä ole meidän asia puuttua siihen mitä kennelliiton kasvattajasopimuksen allekirjoittanut tekee ja kuinka koiriaan kohtelee..