Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

/ #110 Re: meni yli tajunnan

27.09.2013 16:17

#8: -

Jeesus, että on typeryyden huippua mollata aina "JotainMuuta" tahoa, jos jossakin mennään persauksilleen. Tuo "kuvottava järjestö" omaa rekisteröintijärjestelmän, jossa on kaikille samat säännöt! Kennelliitto ei kasvata pentueita eikä sillä ole juridisia oikeuksia mennä kenenkään kenneliin sanomaan, että me ollaan nyt kuultu teidän toimivan niin ja näin ja soo soo; teidän pitää lopettaa pahantekeminen. Suomi on oikeusvaltio ja asiat pitää hoitaa oikein - murhaajillakin on oikeutensa, vaikka kuinka tiedettäisiin niiden olevan pahantekijöitä, joita kuvottava vankilajärjestö hyysää ruokkimalla, vaatettamalla jne. Hyvä, kun asioista TIETÄVÄT puuttuvat niihin ja ASIOISTA TIETÄVÄT VAATIVAT eläinsuojeluvalvojia ja sitä kautta lakiteitse epäeettisen toiminnan lakkauttamista!

"Kennelliitto suvaitsee tällaista toimintaa ja keskittyy mieluummin ulkomailta säädösten mukaan tuotujen koirien parjaamiseen..."  Mitäs ihmettä tämä tarkoittaa?!?