Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

oululainen

/ #121 Sama numero molemmille kasvattajille

29.09.2013 10:29

Jos olette katsonut myynti-ilmoitusten puhelinnumeroita, niin numero on sama sekä rotukoirille että sekarotuisille. (Pikku-Piskin Kennel/Marja Haataja-Piipari).

Kalevan jutussa kiinnitti huomiota Marja Haataja-Piiparin lause: "Tuonne en halua teitä päästää, etteivät koirat hermostu".

Tuuri taas sanoi: "Tavoitteena on käydä paikalla noin kerran vuodessa". Ennen syyskuun 4.9.2013 käyntiä paikalla oli käyty v. 2010!

Esyn pj Johanna Heffernan sanoi: "Pisata Oy on paikka, josta tehdään tasaiseen tahtiin ilmoituksia......Esylle tehtyjen ilmoitusten mukaan pennut ovat sairaita tai oirehtineet monella tavalla."

Onko virkaeläinlääkärit todella päästetty joka paikkaan katsomaan? On viranomaiset sairaitakin koiria nähneet, kuten tiedotteen tarkastuspöytäkirjassakin luki, mutta eivät voineet tutkia sitä, kun koiraa ei saatu kiinni. Kummallista, koska Marja Haataja-Piiparin mukaan : "Jokainen koira tottelee nimeään ja on yksilö".

Välitetäänkö todella koirista, kun emoista otetaan kaikki irti ? Jos loppuun asti rääkätyt emot eivät kuole synnytykseen, niin sitten ne ammutaan ! Onko todella KAIKKI koirat käytetty eläinlääkärissä niiden sairastuessa?