Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Axu

/ #67 AIVAN USKOMATONTA! Miten tämä hysteria vaan leviää??

16.05.2011 16:15

Tämä sairaalloinen herkkähipiäisyys ja vainoharhaisuus alkavat mennä jo liian pitkälle. Eikö tässä maassa saa enää kukaan kulkea rauhassa ilman, että joka puolelta löytyy joku kukkahatutäti, joka löytää joka paikasta pelkkää valkoista (=pahaa) ja mustaa (=hyvää). Itse tunnen paljon ulkomailta suomeen muuttaneita ja kyllä meidän riemu lätkävoitosta on yhtälailla jaettu! Ei meidän porukassa kukaan edes ajattele toisen olevan pakolainen tai "mamu".

Jos Vihreät on vaali-propagandassaan käyttänyt rasisti-korttia, niin kai te nyt hyvät ihmisette voitte jo vaalien jälkeen pistää kuuppaan virrat päälle on-off kytkimestä ja ajatella omilla aivoillanne ja tajua, että se oli vaan sitä vaalibluffia, millä yriteltiin kalastaa ääniä rasisti-kortin avulla. Ei ne ole teidän mielelipiteistänne seuraavaan neljään vuoteen kiinnostuneita tippaakaan. Hallitukseenkaan ei pitänyt kuulemma lähteä "jos hävitään", mutta "kah ku tilanne muuttu nyt, niin totta hitos lähetään".

KUKAAN MUU kuin te perisuomalaiset kukkahattutädit ette pidä tuota NAURETTAVAA ITKUA - ei edes yksikään oikea "mamu". Tiedättekö mitä käytännössä kaikki minun ulkomailta tänne muuttaneet frendini ovat teistä kukkahatuista mieltä? Kyllä - heidän mielestään te kohdistatte huomion heihin, kun he haluaisivat vain olla ja sulautua joukkoon. Mikä helevetti teitä oikein vaivaa?? Rasisti siellä ja rasisti täällä!

Suosittelen hieman katsomaan peiliin ja miettimään, että kuka onkaan oikeastaan se ahdasmielinen suomessa? Se, joka kännipäissään sattuu huutamaan jotain hassua mustalle miehelle, joka iskee silmää ja heittää vastaherjan takaisin hyvässä hengessä? Vaiko se, joka tuntee häpeää meidän kaikkien "suomalaisten puolesta" ja löytää rasismia 95%:sti sieltä, mistä edes ulkomailta tänne muuttaneet eivät sitä löydä?

Teet siis tuolla omalla hömpötykselläsi maahanmuuttajille todella ikävän tunteen, kun he joutuvat silmätikuiksi juuri SINUN takiasi. Yksin et pilaa suomikuvaa, mutta kun teitä on muutama kymmenen yhdessä, niin jos joukkoon sattuu samalla aaltopituudella vaikuttava punavihreään kokopukuun pukeutunut toimittaja-tonttu, se on jo uutinen -> te yritätte rakentaa suomikuvaa, jossa kaikki vieras ja outo on "tabua" josta ei saa puhua ja samalla sallitte myös ikävä kyllä kaikenlaiset lieve-ilmiöt maahanmuuton ympärillä - jotka taas edelleen vievät noidankehään ja maahanmuuttaneet ja tänne kovasti integroitumista yrittävät tyypit ovat yhä ahtaammalla. En laita tätä nyt kysymysmuotoon, koska tiedän jo valmiiksi vastauksen, mutta: etkö oikeasti ymmärrä edes hävetä!