Lopettakaa Carl Gustaf Emil Mannerheim mustamaalaus.

Kristian Manner
Adressin tekijä

/ #3 Niin kinkkinen kysymys?

24.02.2008 11:17

Onhan tämä kieltämättä kinkkinen kysymys, mutta Katariinan pyrkimys lienee pelkästään mustamaalata Mannerheimin muistoa, mitään totuuspohjaa ei perättömille ja loukkaaville väitteille tiettävästi ole olemassa. Omilla sivuillaan hän kertoo romantisoivansa punaleskien historiaa, ja hänen isoisänsä kuoli valkoisten armeijan toimesta. En usko, että YLE rahoittaisi esimerkiksi "Itsevaltiaat" animaatiota, jos Halonen näytettäisiin nuolemassa ystävättärensä alapäätä, lesbona. Yhtä lailla Halosen seksuaalisesta suuntautumisesta liikkuu huhuja, onhan hän sentään toiminut SETA:n puheenjohtajana. Väitteiden esittäminen animaation muodossa saisi YLE:n johdon päitä tippumaan, tuskin YLE olisi haluakas rahoittamaan kyseistä hanketta. Puhumattakaan pääministeristä, joka söi uuniperunoita, harrasti saunapuuhua, mutta kokee tapauksesta keskustelemisen loukkaavana. Valitettavasti Mannerheim ei kykene itse puolustamaan kunniaansa, tehtävä jää kansalaisten velvollisuudeksi. Valitettavasti kukaan hallituksessa, ei oikeisto, eikä sen puoleen vasenkaan siipi tahdo asiaan puuttua.

Olen pettynyt vallitsevaan poliittiseen ilmapiiriin, elämme saamattomassa puoluekratiassa missä mikään ei ole enää pyhää tai arvokasta. Monikulttuurisuus ja globaalius, itse heittäisin ne romukoppaan surutta.