Maahanmuuttajien tuet

vääränvärinen

/ #1826 Re: Re: Re: Re:

21.10.2013 10:40

#1818: KÄYRÄTORVI - Re: Re: Re:

Tässä maassa asuu maanpaossa 27000 suomalaista, joilta kaikilta on tarkistettu tulot ja varat, ennenkuin ovat päässeet maahan asumaan. Jokaisen pitää pystyä kustantamaan oma elantonsa. Ja  pystyväthän he, sillä suurin osa oli korkeasti koulutettuja johtohenkilöitä tai yrittäjiä synnyinmaassaan Suomessa. Me tunnumme olevan feministiyhteiskunnan vihollisia  Suomessa, mutta hyvin tervetulleita muualla luomaan uusia työpaikkoja ja aviomiehinäkin arvostettuja.

Mamuiksi meitä ei ole ennemmin haukuttukaan, joten siinä nähtiin taas tämänkin foorumin kirjoittajien asenteet ja henkinen taso. Niitä punaviherfeministejä tulvillaan tuntuu olevan, siis niitä samoja, jotka ajavat Suomea yhä syvemmälle suohon. Suomi astui ilmeisesti tuhon tielle jo silloin, kun naisillemme annettiin äänioikeus.

Totuus on totuus, vaikka kipeää tekisikin, hyvät naiset!

En ole käyttänyt senttiäkään tämän maan verovaroja, mutta tuonut tälle maalle jo miljoonien tulot, mitkä rahat eivät tunnu kelpaavan Suomelle. Muitten  kaltaiseni  suomalaisten kanssa olemme  tuoneet tälle maalle jopa kymmenien miljardien tulot. Se on niin paljon, että tämä asuinvaltiomme on täysin velaton, sillä täällä ei  aivoton akkavalta juhli mamuelätteineen. Esimerkiksi Kreikkaan ei ole lähetetty senttiäkään tukena eikä takuina.

Tässä maassa on tiettävästi yksi musta, joka on USAsta palkattu huippu-urheilija. Ei siis yhtään mamua täällä.

Saisi Suomi ottaa oppia, mutta eihän akkaväki missään järkeä käytä.