Lopettakaa Carl Gustaf Emil Mannerheim mustamaalaus.

Ali Suokas

/ #12 Jos hoomoa väittää heteroxi, se loukkaantuu

29.02.2008 11:14

Satun tietämään, että sexuaalisiin vähemmistöihin kuuluvat ärsyyntyy pahuxesti, jos heidän hoomoutensa/lesboutensa kyseenalaistaa. Kyse on niin tärkeästä osasta identiteettiä. Tämän tajuaa kun asettaa itsensä heidän asemaansa. Kuvitelkaa että joku selittäisi teille sellaista settiä että kyllä te nyt piilevästi ainakin vähäsen kiihotutte sukupuolesta johon ETTE ole suuntautunut ja yrittäisi vakuuttaa teidät siitä... varmasti käy hermoille.
Nähdäkesni heteroilla on täysin sama oikeus olla "rauhassa" omassa puolueessaan kuin hoomoilla. Ja jos henkilö on edesmennyt, se ei muuta mitään. Sano homoa heteroxi tai heteroa sinnikkäästi homoxi, se on ärsyttävää ja loukkaavaa ihan kummassakin tapauksessa. Ainoa syy miksi jätän alle kirjoittamatta, on etten ole NÄHNYT KOKO ANIMAATIOTA enkä halua hätiköidä mikä on NIIN YLEISTÄ näissä tapauksissa (vertaa tapaus kissantappovideo, senku googletat). Mutta jos satun näkemään... no, sitten katsotaan.