Kannabis lailliseksi

An On

/ #3009 Surullista(ko?)

31.05.2011 19:00

Miten paljon täällä löytyykään vastustajia ilman faktoja/järkeviä perusteluja kun taas puolesta puhujilla on faktat ja perustelut heitettävänä heti pöytään... Jos nyt jonnet ja kukkahattutädit ottais asioista selvää OIKEIN KUNNOLLA ennenkuin valittaa joka asiasta! Koulujen porpaganda on täyttä *****. Kannabis EI OLE yhtä vahva kuin muut huumeet ja porttiteoriasta: EI vaadi kannabista, että muita aineita lähtisi käyttämääm. Nykyään ihmiset ostelee kadulta kannabiksensa ja sekö sitten onkin hienoa, kun voisi olla mahdollista, että sitä saisi turvallisesti siihen tarkoitetuista kahviloista? Vähän aikaa sitten, otsikoissa oli juttua kannabiksesta johon oli sekoitettu lyijy jauhetta/lasikuitu hartsia, että saisi painoa lisää! Siinä sitten käyttäjät, jotka eivät halua kenellekkään tehdä pahaa, yskivät sairaalassa verta. Tuokin olisi vältetty, jos lääkekäyttö, pienen (HUOM! PIENEN) määrän hallussapito ja OMAAN käyttöön kasvatus olisi laillista. Muutenkin, jos pitäisi valita, ennemmin kadulla tulee vastaan rento pössyttelijä, joka saattaa rupatella muuten vaan, kuin joku juoppo joka vetäsee pataan pesäpallomailalla ja vie rahat.