Kannabis lailliseksi


Vieras

/ #3019 Re: EI IKINÄ LAILLISEKSI!!!

09.06.2011 23:59

#1531: Jari Salo - EI IKINÄ LAILLISEKSI!!!

Sama asia kuin kuka tahansa vetäisi tupakan sijasta siellä pullon viinaa, jota tuskin kukaan tekee. Ei se hamppu mikään vartin välein poltettava aina ole. Sitä voi silloin tällöin käyttää samoin kuten alkoholiakin. Itse poltin viimeksi noin 9kk sitten. Nuorempana palo aika paljonkin, mutta mitään haittoja ei siitä tullut. Toisin kuin muut jätkät veti viinaa ja nukkuivat kotona krapuloissaan kun minä kävin koulun loppuun. Hampun laillistamisessa ei tule todellakaan muutenkaan katsoa pelkästä päihde näkökulmasta, hamppujen kuiduista voidaan valmistaa vaatteita, narua, paperia, hamppuöljyä. Aivan käsittämätön määrä tuotteita PALJON ympäristö ystävällisemmin kuin monia tuotteita nykyään, mm. diesiliä on valmistettu hampusta, se ratkaisisi tämän helvetillisen rahan kiskomisen kun heivattais bensiinin käyttö kivikauteen ja alettaisiin kulkemaan dieselillä joka on tehty hampusta. Hamppua voidaan käyttää myös lääkkeenä, thc on vaikuttava lääkeaine ( myös se päihdyttävä ) mutta pitemmällä käytöllä päihdyttävät vaikutukset loppuvat ja lääke toiminto jatkuu. Tämän takia ei olisi järkeä "jalostaa" matala thc pitoista hamppukasvia. Mutta hei räyhätkää te laillisesti kännissä ja pieksäkää toisianne. Minä polttelen hamppua, syön mahani täyteen, katselen hyvän leffan ja nauran itseni uneen. Öitä.