Kieltäkää kasvissyönti

Kotka

/ #69

18.04.2008 10:29

Mikä ihme tätä kansaa vaivaa? Palstalla aikaisemmin on toivottu adressin aloittajan katoavan maapallolta ja valtaosa kommenteista keskittyi hyökkäämään kirjoittajan älyä/"asiantuntemusta" vastaan. Voin olla väärässäkin, mutta adressit.com mielestäni viittaa siihen että jokaisella on mahdollisuus ajaa haluamaansa asiaa. Rehellisyyden nimissä mainittakoon että olen harvoin nauranut millekään tekstille niin paljoa kuin tälle kokonaisuudelle. Ensinnäkin: "Kieltäkää kasvissyönti". No, onhan kaikilla oikeus ajaa haluamaansa asiaa niin kauan kun kyseessä ei ole rikos, mutta miten kukaan voi ottaa tätä vakavasti? Kaikella kunnioituksella, mutta onko suomalainen todella näin naivi, että kun joku haluaa kieltää kasvissyönnin (aihe jolla taatusti saadaan jokainen teiniaktivisti ja puunhalaaja liikkeelle) keräämällä adressin jonka allekirjoittaa 18% väestöstä hänet otetaan todesta?
Toiseksi, yli kuudestakymmenestä kommentista ehkä jopa viisi oli samaa mieltä alkuperäisen adressin kanssa (ja niitäkään ei täysin vakavalla naamalla voinut ottaa), valtaosa kirjoittajista oli vihaisia kasvissyöjiä.
Mielestäni adressin perustaja on suurimpia humoristeja mitä maastamme löytyy.