Konemusiikki kiellettävä

jyväskylä hood

/ #45 paras huumoria sitten ylen radiokuuntelujen v. -80

16.07.2008 18:12

jaa että napin painalluksella musiikkia?

tässähän tapauksessa kaikki remasteroidut tapio rautavaaran ja juha vainio sun muitten suomalaisten artistien (eli noin 99%) musiikki on huumauslainsäädännön alaisesti pannassa, mielenkiitoinen mies tämä herra S.

Edes Adolf Hitleri ei omannut näin jyrkkiä kantoja, miehellä selvästi realistinen näkökanta elämään, pistetään ~5miljuunaa suomalaista vankilaan ja jätetään nämä muut ei huumeidenkäyttäjät (lue: radion kuuntelija, cd omistajat etc) pois.
Näin alustavasti oletan että tämän lain ulkopuolelle jää lapset alle 4v, kuulovammaiset ja dementoituneet ei oikeuskelpoiset vanhukset.

Tästä konemusiikin "transsitilasta" sen verran että se on se jatkuva sydämmen kanssa ajoitettu pulssirytmi mikä aiheuttaa tämän transsitilan pääosalla kuuntelijoista, sinänsä ei mikään uusi keksintö ottaen huomioon että afrikassa ja amerikan alkuperäiskansoissa tämän saman tekniikan omaavia kappaleita on lienee sävelletty useampi vuosituhat. Herra S. selvästi syventynyt asiaan ennen kirjoituksiaan.
Kuvaahan herra S. tätä hyvin syviä kulttuurijuuria omaavaa tyylilajia "yksitoikkoiseksi", selvästi maailmaa nähnyt mies kyseessä.

Assembly tapahtumalla ja konemusiikilla ei sinänsä ole mitään yhteistä pohjaa näille esitetyille väitteille.
"spend the long weekend by meeting friends, playing games, surfing on the net, talking on IRC and enjoying the great productions from the demoscene." "everybody who enjoys doing just a bit more with their computer: be it tweaking your hardware, making web pages, playing games, spending a lot of hours on IRC, making great graphics or music with your computer or programming complex routines."

tästä Assemblyn kuvauksesta ja omakohtaisista kokemuksista voin sanoa että herra S. ei tiedä (taaskaan) yhtään mistä höpöttää, konemusiikin tuottamisen osa assemblystä on niin pieni ja mitätön että sen mainitseminenkin on sinänsä huvittavaa.
Voihan tätä kokonaisuutta katsoa esim. USA-näkökulmasta samalla republikaanisella S. asenteella.

Suomi + Konemusiikki = Narcotics
Narcotics = evil
Evil = Armeija, Ilmavoimat, Risteilyohjukset, Rypälepommitukset

Herra S. ei ehkä osannut aavistaakkaan että teoreettisesti voidaan hänetkin luokitella samaan yleistämisen lahjalla luotuun kategoriaan ja näin tuomita kuolemaan :)