Perintövero pois

/ #189 Re:

13.03.2014 15:28

#188: -

Ei, vaan vainaja on maksanut omaa omaisuuttaan hankkiessaan veroa. Nyt sinä maksat sinulle alunperin kuulumattomasta sinulle ilmaiseksi tulevasta toisen omaisuudesta veroa. Suomessa on myös mahdollisuus kieltäytyä vastaanottamasta perintöä, jolloin sinun ei tarvitse myöskään maksaa siitä veroa. Eikös olekkin kiva sääntö se, eli ei tarvitse maksaa, jos ei tahdo. Ostappa vaikka asunto, niin taas on maksettava veroa, vaikka sen edellinenkin omistaja on sen hankkiessaan maksanut veroa. Katsoppas kun valtiolla on oikeus ja köyhä Suomi ollessa kyseessä, niin jopa pakko kerätä kaikista tapahtumista veroa ja sieltähän sitä kannattaa ottaa missä sitä ylimääräistä on, eli nyt sinulle tulee ilmaiseksi  toisen ihmisen omaisuus, josta sinä maksat vain veron. Milläpäs tätä yhteiskuntaa muuten ylläpidettäisiin kuin verottamalla. Eli jos et halua maksaa perintöveroa, niin ei sitä perintöä ole pakko vastaanottaa. Helppoa.