wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Martti P
H

/ #265

07.01.2007 16:27

MARTTI P ONKO SULLA JOKU HELVETIN ONGLEMA???? EI SE SUN ELÄMÄÄN VAIKUTA MITÄ ME SANOTAAN, VITTU OOT VARMAAN JOKU VINEEVÄ TEINI JOTA KAIKKI OTTAA PÄÄHÄ?!?!?!?! MITÄ VITUN VÄLJÄ SILLÄ ON ET KIRJOTAIN JOTAIN KOMMENTTEJA, TUUT VAAN TÄNNE AUKOON PÄÄTÄS NIILLE JOILLE WWE ON MUUTAKIN KUN OHJELA!!!!!!
Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:14)
-Kai minulla sitten on ongelma...

IHMISLLÄ ON TAAS NIIN VITUN HAUSKAA NAURAA TOISTEN KOMMENTEILLE..... HANKKIKAA ELÄMÄ!
Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:24)
-On siinäkin oikea tyyppi puhumaan elämästä!

sitä paitsi ei subtv voi saada tarkkoja katsojalukuja! ESIM. Mennään porukalla kavereille yöks ja monta ihmistä tuijottaa samaa näyttöö, tuskin sielä mitään kameraa on mikän näkee kuinka monta ihmistä katoo.... Tarkkoja katsoja lukuja EI VOI SAADA!
Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:27)
-Mutta meneekö yli 10 000 ihmistä noin 10 ihmisen porukoissa yhden telkkarin eteen? Eli joka perjantai raw:n ja sd:n aikoihin tuhannessa suomalaisessa kodissa olisi kymmenen ihmisen porukat katsomassa ko ohjelmia, että olisi voinut tulla vaikutusta tuosta "kun kavereiden luona katsotaan niin ei saa tarkkoja katsojalukuja" -teoriasta. Onko selvä?

SIT PAITSI EN EES TIIÄ MITÄÄN SIVUU MSITÄ VOIS WARETTAA:(
Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:31)
-Se on oma ongelma... Minäpä tiedän!

"Täyttä sarkasmia ja valheita... Lukekaan (esim. Niko Nurmiston ekoja kommentteja) niin tajuatte... btw, tässä Niko Nurmiston eka kommentti:
"JOS WWE LOPPUU NIIN SUBTV ON NIIN MAHDOTTOMAN PERSEESTÄ KUN OLLA JA VOI JA MUN KIINNOSTUSTA EI SAA EDES SIMPSONEILLA(JOITA KATON, MUT LOPETAN JOS WWE:TÄ LAKATAAN NÄYTTTÄMÄSTÄ!)!!!!!
WWE ON MUN KOKO ELÄMÄ! MÄ HAAVEILENKIN SINNE PÄÄSYSTÄ!!!! ARGGGG! MUA VITUTTAAAAAAAAA...... JOS RAW:A JA SMACDOWN:A LAKATAAN NÄYTTÄMÄSTÄ MÄ LÄHETÄN SINNE JOKA PÄIVÄ VALITUSKIRJEITÄ JA PROTESTOIN SUBTV VASTAAAN.
OON KÄNY KATTOON WWE:TÄ LIVENÄ AINA KUN OO PÄÄSSY JA KATON SITÄ SUBTV:TÄ JOKA VITUN VIIKKO!
SUBTV ON TEKEMÄSSÄ ISOO VIRHETTÄ JOS NE WWE:TÄ LAKKAA NÄYTTÄMÄSTÄ!
JOS LAKKAA SUBTV SAA PAINUA HELVETTIIN KOSKA MÄÄ EN SIT SITÄ ENÄÄ IKINÄ KATO!!!!!"
miten toi oli martti p täynnä valheita... en ehkä lähetä joka päivä valutus kirjeitä mut oon muuten toteuttanu kaikki...
Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:34)
-Jos joskus lukisit koko kommenttini niin et sinäkään kyselisi noin tyhmiä! Tarkoitin, että se "anteeksipyyntö" -viesti oli täynnä sarkasmia ja valheita! Ns. anteeksipyyntö viestissä väitit ettet ole koskaan väittänyt että lopettaisit subtv:n katsomisen/että tekisit itsaria jos se loppuu/jotain muuta paskaa ja heti ekassa ja toisessa viestissäsi väitit tekeväsi kaikki nuo asiat!

Ei helvetti Niko Nurmisto! "VITTU OOT VARMAAN JOKU VINEEVÄ TEINI JOTA KAIKKI OTTAA PÄÄHÄ?" Kumpikohan meistä kuullostaa enemmän vineevältä teiniltä jota ottaa päähän? Ja haluaisinpa todellakin tietää ikäsi... 6-9 vuotta?