Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #2324 Kaikenlaista haittaa

25.03.2014 13:37

Paitsi, että maahanmuuttajille meidän täytyy maksaa kaikki heidän elämässään, joudeumme nyt lopettamaan meidän Suomalaisten kulttuuriin kuuluvia tapoja. Nyt joudumme lopettamaan tuon suvivirren laulamisen koulujen kevätjuhlissa ja lopettamaan meidän uskontoomme kuuluvia asioita ja tapoja sekä muita vuosisatoja tapoihimme ja kulttuuriimme kuuluvia muita asioita. Ottakaa nyt huomioon, että tämä meidän Suomi on maailman ainoa Suomi, jossa on Suomen kulttuuri ja Suomalaiset tavat. Tämä maa on SUOMALAISTEN, olkootpa kieli sitten Suomi tai Ruotsi tai Saame. Eli tämä maa on SUOMALAISTEN ja elämme täällä tavallamme. En ikinä tule hyväksymään tapojemme ja kulttuurimme kieltämistä maassamme ulkomaalaisten takia, enkä minkään muunkaan takia. Jos meiltä kielletään meidän kulttuuri ja meille muut kuuluvat asiat, joudumme puolustautumaan jopa väkivallalla aivan kuin maahamme tunkeutuvia muita valloittajia vastaan.