Haasta Jyrki Katainen elämään 3kuukautta toimeentulotuella!

köyhien puolesta

/ #11 Tosi surkeaa ja säälittävää

25.03.2014 15:15

Täytyy olla myös kiitollinen jonkinlaisesta yhteiskunnan tuesta,sillä eihän sen eteteen tarvitse tehdä mitään.Mauno Koivisto oli ensimäinen presidentti, joka vähätteli köyhiä,piti puheenkin ja manaili,kun sossunluukulta käyvät rahansa.Ahtisaari, jonkin verran ymmärsi työttömiä,mutta Halonen ei sitten kertakaikkiaan yhtään mitään-,nautti vain köyhistä.Ai,että miten säälittävää ja surkeaa kuultavaa omia kansalaisia kohtaan. Suvaitsevaisia,ihmisoikeuskysymykset,vähemmistöjen oikeudet ja globaalisaatio jne.Siinäpä esimerkillistä maan politiikkaa.
Eivät herrat välitä maan tarkeimmistä asioista,vaan tekevät kaikkensa,korottaakseen veroja ja pitääkseen omat korkeat yhteiskunnan maksamat tulonsa ja eläkkeensä.Lisäävät vain turhia virkja ja lakejaan.Kaikille,kun ei virkoja riitä ja tuottavakin työ on tehty kannattamattomaksi teettää.Ennen sanottiin,etä kyllä kävynkerääjiä on kun vain olisi puun kaatajia.