puolitetaan kansanedustajien palkat

Mirkku

/ #161

28.03.2014 01:48

Nyt on pakko todeta, että ne valtavat taloustieteilijät, joita tässä osa peräänkuuluttaa ja puolustaa ovat tämän maan kuralle ajaneet. Miksi? Siksi että yhteinen hyvä ei kiinnosta, vain juurikin se oma palkkapussi. Tällaisena pienenä vihjeenä heitän, että lähihoitajat ovat kaikki pienituloisia, mutta kuinka moni vakavasti sairas tulisi oikeasti hoidettua ilman lähihoitajien tekemää työtä. Ja huom! En ole itse lähihoitaja. Kyllä meillä jotain on pielessä, kun toiset tienaa sen 20 000 vuodessa ihan oikeasti tärkeästä työstä ja toiset voi vetää 300 000 pelkästään siitä hyvästä, että työläiset yrittävät pitää huolen eläkkeistään. Sairas yhteiskunta!! Lähihoitajat tienaa lisineen varmaan jokusen tonnin tuon yllä mainitun yli, sen verran on tuttavapiirissä, mutta jäljelle jäävät ja usein ali menevät nykyisin niin tarpeelliset koulunkäyntiavustajat ja perhepäivähoitajat, näin esimerkkinä vain. Ja joillakin herroilla menee moninkertaisesti yli tuon 300 000.