Kannabis lailliseksi

Anjalankoski

/ #796 Parahin Maiju...

27.08.2008 18:04

Olen kanssasi samaa mieltä. Kaikki alkoholia vahvemmat huumeet joutavat olemaan kiellettyjä. Juuri siitä syystä ei ole mitään järkeä pitää kannabista kiellettynä. Se kun sattuu olemaan alkoholia huomattavasti miedompi päihde.

Tämänkin toki tietäisit jos vaan viitsisit avata silmäsi ja lukea yhden ainoan uutisotsikon mitä on täälläkin keskustelussa useasti vastapuolta pyydetty lukemaan. Kyseessä siis tuo MTV3:n uutinen EU:n tuoreesta huumeraportista, jossa heti kättelyssä, eli otsikossa todetaan kannabiksen olevan tupakkaa ja alkoholia vaarattomampi päihde.

Koska et edes sitä yhtä pientä pränttiä viitsinyt / jaksanut lukea saatoit itsesi vain naurunalaiseksi omilla mielipiteilläsi, jotka eivät perustu faktaan.

Vinkkinä Sinulle Maija seuraavaa väittelyä / kannanotttoa varten sanoisin, että olisi ensin kenties syytä perehtyä aiheeseen, ennenkuin rupeaa kritisoimaan ja kyseenalaistamaan.

Olisi myös mielenkiintoista nähdä se lähde josta olet saanut "tiedon" siitä että kannabis sulattaa aivot.