Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #1798 Hihhulit hiljaa

30.03.2014 17:08

Ydinvoiman takia ei ole ainakaan EU:n alueella koskaan kuollut yhtään ketään eikä mitään. On aivan turhaa jankuttaa tuosta tappavasta voimasta ja muusta hallitsemattomasta hirmuvoimasta. Tarvittaisiin esimerkkejä, että voisitte pitää edes omia väittämiänne totena. Itäeuroopan ja Ryssän alueen voimaloista ei tietenkään tiedetä paljonkaan, koska sieltä eivät muutenkaan uskalla ja ilkeä mitään totuuksia ikinä kertoa, koska siellä on kaikki asiat tehty ja hoidettu iätajat muutenkin päin helevettiä. Tsenobyl tai mikä lienekkin, niin sekin oli jo alunpitäen tehty väärin ja varsinkin sen hoito oli retuperällä. EU:n alueen voimaloissa ei voi koskaan tapahtua mitään vastaavaa, koska täällä voimaloiden hoito ja valvonta on paljon paljon paremmin hoidettu. Japanin tuho johtui voimalan väärästä sijoituksesta ja puutteellisesta ulkoisesta suojauksesta. Suomi on turvallinen ydinvoiman sijoitus paikka ja voimalan jätteillekkin on jo olemassa turvallinen sijoituskohde. Valehtelu ei näissä asioissa auta yhtään mitään, koska ne jotka asioista päättävät, tietävät oikeasti miten asiat ovat. Suomeen on jo tulossa lisää ydinvoimaa. Ei sitä kuulkaa rakennettaisi, jo se olisi täällä vaarallista. Asioista mitään tietämättömät hysteerikot vai huutelevat päät tyhjinä hallelujaata, koska eivät ymmärrä totuutta.