Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #1802 Re: Re: Re: Talvivaarasta Helsingin juomavetteen putki,Ministerit herätys

30.03.2014 19:24

#1801: vieras - Re: Re: Talvivaarasta Helsingin juomavetteen putki,Ministerit herätys

Ja mitähän SINÄ meinasit asian eteen tehdä, vai odotatko vain, että joku muu tekisi jotakin sinun adressin kommentointi sivuston kirjoituksiesi johdosta. Elä luule. Talvivaaran kaivos jatkaa toimintaansa ja lisää ydinvoimaa rakennetaan, koska kukaan ei tee mitään estääkseen. Tämäkö on onnellisten tasavalta? Ei, vaan tämä on järjetön helevetti, jossa vaaleissa äänestämisellä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin toisten valehtelevien ihmisten vaihtaminen samojen asioiden ajajiksi äänestäjiä vastaan. On vain ajan kysymys, milloin sattuu ensimmäinen suuri ydinonnettomuus tai seuraava ympäristötuho suuren kaivostoimijan välinpitämättömän toiminnan johdosta. Ja me vain odotamme kiltisti jotain tapahtuvaksi. Nyt on jo useasti nähty ja koettu, ettei noilla normaaleilla mielenosoituksilla ole mitään muuta merkitystä, kuin ajan hukkaaminen, mutta asioiden muuttamiselle niistä ei ole, sillä Suomen hallitus jatkaa vain silmitöntä ja tunteetonta politiikkaansa asiassa kuin asiassa välittämättä vaalilupauksistaan tai edes Suomen perustuslaista. Mielestäni meidän kansalaisten täytyisi jo tehdä muuta kuin alistua jatkuvalle Suomen- ja Suomalaisten vastaiselle toiminnalle.