Kannabis lailliseksi

Ham Puusi
Hamppukaupunki

/ #802 Kiitoksia vaan

27.08.2008 23:47

Jotenki tuntuu hieman siltä, tämä pyyntöni perustella vastaukset, ym. blablabla. jää vaille kunnioitusta! Arvon Maiju se kirjoitti heti tekstini jälkeen paskan tekstin, joka jäi täysin vaille perusteluja, linkityksiä ja nähtävästi hän ei ole ottanut asiasta selvää lainkaan. Olenko vain vainoharhainen "narkki" vai kenties sokea. näettekö te muut perusteluja. No joo onhan niitä jottai mut lähinnä lähteiden linkit jätetty pois. Huomataan vastustajien väitteet omina mielipiteinä.

how ever. Mietin tossa tätä laillistamisen seuraavaa "räjähdysmäistä käyttäjien kasvua" mistä ns. vastapuoli jauhaa. Ja kun meikäläiselläki vielä aivot pelaa ni keksin aika loogisen perusteen sille, ei nyt niin räjähdysmäiselle käyttäjien kasvulle. Eli, Tilastollisesti kannabiksen käyttäjiä suomessa on joku 15 000-30 000. (Korjatkaa jos olen väärässä). Tämä ei loogisesti ajateltuna ole käyttäjien todellinen lukumäärä. Eli meinaa sitä että joku hampuusi ei nyt ole jostain kumman syystä(miettikää itse) kehdannut, uskaltanut tai muuten vain ole viitsinyt ilmoittaa asiasta tähän Kyseiseen tutkimukseen/Gallupiin minkä mukaan tulos on saatu. Meinaa taas sitä että, KUN kannabis laillistetaan, nämä henkilöt uskaltavat
kertoa käyttävänsä, ja kun heitäkin on varmasti saman verran, kuin niitä jotka on jo tässä vaiheessa ilmoittanut käyttävänsä, tilastollinen määrä loogisesti tuplaantuu lain tullessa voimaan, HUOM. tämä on vain pienimuotoinen teoria, vailla minkäännäköistä pohjaa. Anteeksi taas kerran kieliasu, mut mua ei oo siunattu kirjottamiseen, toivottavasti tajusitte pointin.

Niin ja yks juttu vielä. Arvon puolestapuhujat, elekää ihmeessä kirjottako tekstiänne yhteen putkeen vaan jaksottakaa ne. itellä jäi monta varmasti hyvää tekstiä lukematta tuon takia:D. Syy voi olla myös se että tiedän sen, mitä siellä lukee, jo valmiiksi. Mutta tuskin ne vastapuolen jääräpäät jaksaa ainakaan lukea noita elämänkertoja jaksottomina:D:D Ja te vastustajat voitte suoraan sivuuttaa tämän pointin, kun teidän tekstit on suurimmalta osalta 2 lausetta v-sana- ja "narkki" täydennyksillä. turha sitä on jaksottaa. Mut ei muuta ku peace ja sinne päin.