Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #1820

02.04.2014 14:57

Voih, kun me kaikki 5,5 miljoonaa Suomalaista ollaan jo ostettu yli 17% tuosta Talvivaaran kaivoksesta juuri SINUN ja minun valitseman eduskunnan toimesta ja lisäksi yksittäisten Suomalaisten toimesta vielä enemmän. Tuo Stop-Talvivaara liike ja muut luontoa kunnioittavat on saanut aikaiseksi vain sen, ettei kaivosta olla suljettu. Suomen nykyinen tunarihallitus ei yksinkertaisesti voi antaa nyt enään periksi ja lopettaa kaivosta, koska se ei olisi heidän oma älynväläyksensä vaan pelkästään jonkin luonnonsuojelu liikkeen ja muiden yksittäisten puhdasta luontoa arvostavan ja rakastavien painostuksesta johtuva lopettaminen. Eihän sitä semmoiseen voi poliitikko alistua. Kuinka nuo itsepäiset yliarvostetut "ääliöylimykset" tuolla eduskunnassa voitaisiin saada luulemaan, että juuri he olisivat keksineet syyn lopettaa tuo super erehdys Talvivaarassa. Siinäpä kaikille oikeasti älykkäille mietittävää.