Haasta Jyrki Katainen elämään 3kuukautta toimeentulotuella!

Ei ole kanttia...

/ #408 Porvaripoika

05.04.2014 16:18

Ei taida Jyrkillä riittää kanttia, mitä voit odottaa porvarilta? Lahtais teidät kaikki köyhät, jos vaan voisi :) Eiköhän Suomen kurjien tulisi alkaa itsenäisyystaistelu ja alkaa päättää itse asioistaan? Mikä *ttu teitä vaivaa kun suostutte tällaiseen ja vielä alistutte äänestämään kokkareit, keskustaa ja SDP:tä? Siksikö, että niin on tehty aina vai ettekö uskalla tehdä mitään poikkeavaa? Katsokaa peiliin, sieltä löytyy syyllinen tähän tilanteeseen! Itse olette päästäneet kusipäät valtaan, jotka nyt ovat kovaa kyytiä tuhoamassa Suomea. Suu kuolassa hoitavat omia uriaan ja kähmivät etujaan saunailloissa ja muissa istujaisissa. Ei siellä kuule pojjat ja tytöt teitä ajatella, ette merkitse *kaakaan. Jos haluatte itse alkaa päättää asioista, ehkä olisi syytä alkaa miettiä keinoja siihen. Ensiksi varmaan pitäisi hankkiutua moista päättäjistä eroon, vaalitkin kohta tuloillaan. Mikäli äänestätte samoja kähmijöitä, voitte olla varma, että kohta syötte puista kaarnaa PRKL!