Erityistukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen turvattava!

Lapsiin kohdentuva hallinnollinen kaltoinkohtelu on heti lopetettava

/ #149 Virastoväkivaltaa

06.04.2014 09:48

Tämä erityistä tukea tarvitsevien lasten avustajien poistaminen on kyllä moraalittominta, mitä nämä ilmeisesti virastoväkivallasta nauttivat, tai muuten elämästä vieraantuneet henkilöt ovat vähään aikaan keksineet. Ehdotus: kaikki tällaisia esityksiä valmistelevat ja ehdottavat sekä niistä päättävät henkilöt määrättäköön vapaaehtoistyöhön näihin luokkiin. Päätösten tekijöiden nimet ja puoluekanta julkiseksi, jotta vastuu seurauksista kohdentuu oikeaan osoitteeseen
Kaikkein heikoimmassa asemassa oleviin lapsiin ja nuoriin on 90-luvun puolivälistä lähtien kohdistunut välinpitämättömyydessään suorastaan petomainen asennoituminen. Näillä kipeillä (lue:sairailla) päätöksilläkö me todella olemme rakentamassa parempaa Suomea? Ei rahan ja ns. vallitsevan taloudellisen tilanteen- mantroja hokemalla ihan mitä tahansa saisi päättää. Kyllä tällaiset laskelmat, ja vaihtoehtoiset esitykset pitää saada julkisiksi ennen päätösten tekoa.