VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Zepeteus

/ #2736 Katainen ansiollaan EU-virkaan; älkää naurattako

10.04.2014 14:27

Soitellen sotaan on Jyrki-poika lähtenyt irti pääministerin tehtävistä hurmosta rinnassa kohti ihanan EU:n fantastisia tehtäviä: pääministerin tehtävän ja sen tuoman näennäisen vallan jälkeen ihminen on sokea - ihmisparka luulee että on saanut suuria aikaan kun 3 vuotta jahkailtuaan siirtää tekemättömät tehtävänsä seuraavalle hallitukselle ja valtakunnan konkurssin partaalle.
Aikaisemmissa kommenteissa on ansiokkaasti mainittu että meillä oli tämä lapsi-hallitus: sitä se on (ja sanottakoon että oli sillä kaikki on jo nyt ohi), ja katsokaa kuinka Ihalainen - ainut kokenut - kärsii istuessa aitiossa lasten vierellä.
Joku voisi sanoa, että ei enää kannata kirjoitella sillä Katainen on jo eronnut. Mutta ei ole vielä riittävästi, sillä Jyrki-poika ei ole jättänyt vielä politiikkaa. Jatkakaamme, kunnes Jyrki-poika poistuu takaisin sinne minne kuuluu - ihan tavalliseksi pikku pojaksi ja pikku virkaan vaikka Siilinjärvellle.