Erityistukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen turvattava!

Merete Vuortenmaa

/ #186

15.04.2014 11:20

Tässä teille totuutta , tuo on vielä pientä mitä tuutte kokemaan kun erityis lapsenne on 18v.
heille määrätään Valtion rahliikenteen edunvalvoja.eli maistraatti hakee tai sosiaali työntekiä. joka pitää huolen ettei mitään tukia haeta. eli jos vanhemmat on aikanaan taistellut, jonkun tuen kela tai sos. niin edunvalvoja ei sitä enään hae. vaan pitää huolen valtion varoista eikä päämiehen eduista. Mun lapseni joka on jo sen 24v on nyt menettänyt Vantaan maistraatin kautta tulleen edunvalvojan toimesta vuodessa lähes 25 tuhannen € edestä tukia. sama meininki on kuulemma muuallakin kuin vantaalla. miksi ihmiset ei näistä puhu. (ESM: JOS on alaikäinen lapsi, häntä uhataa huostaan otolla. jos on 18v niin vanhempia uhataa ettet nää lastas koskaan. kun edunvalvoja pistää paikaan jossa ei tarvi vanhempien käydä. vantaallahan on esim: tällei on käynyt. Nyt ois aika kaikkien hertä. nää on loppuen lopuksi pieniä tukia mitä perheet saavat . mutta valtiolla on ollut varaa rahoittaa Kreikan pankkeja. ja valtiolla on varaa lisätä erityis avustajia iteleen ja ministereille. mistä sekin raha otetaan,kun kansalla ei oo kohta työtä. eiköhän katainen ja urpiainen pysty ihan fillarilla menemään töihin ja pääminesterin kesäasunto myyntiin niin saadaa muutama avustaja. Mua ottaa päähän, kiitos kun sain avautua teille. ihan omalla nimelläni. tehkää perässä. hyvä sieltä puskasta on huudella.