Big Brother ohjelma lopetettava kusetuksen takia

Iida Rekunen
Vantaa

/ #11 No jepjep

18.09.2008 10:53

Mä voin tunnustaa vasta-adressin kirjoittajana, että voisin perua lausuntoni, koska kun aloin todella miettiä tuota hommaa, niin siinä todellakin on jotain hämärää. Itse en siis edes äänestä, vaan katson mitä tuotantoyhtiö oikein veivailee. Silti olisin toivonut hieman parempia perusteluita tuolle häätöäänestyksen sorsimiselle - ja luuletteko oikeasti että kuluttaja-asiamies tälle jutulle korvaansa lotkauttaa (jos poliisilla kestää tunti tulla paikalle kun juopunut henkilö on lyönyt päänsä ja mä haluan auttaa sen lumiselta kadulta pois paleltumasta niin miten ihmeessä tän adressin aloittaja kuvittelee että kytillä on aikaa moista pikkujuttua tutkia?!) ja kuluttaja-asiamiehen hommiin kuuluu sen tutkiminen,että jos on antanut yhden tekstiviestiäänen häädettävälle asukkaalle, se on veloitettu vaikkapa viisi kertaa yhden asemesta, ja silloinkin on kyseessä se, onko vika ollut operaattorin, puhelimen, lähettäjän vai Subin palveluiden. Kaipaan siis parempia perusteluita ja laskeutumista maan pinnalle. Jos huumeliigoja ei saada kiinni, miten ihmeessä kytät muka ehtis tutkii tämmösen verrattoman mitättömän asian?