Muumilaakson tarinoita -sarjan musiikit myyntiin

Adressin tekijä

/ #8 Moomin Selection

19.09.2008 18:02

Tuo Moomin Selection -levy on viimeinen "osa" kolmen levyn "sarjasta". Sinänsä ei olisi yhtään huonompi idea laittaa tilausta sähköisesti Nousevan Auringon maahan, nimim. itsekin hyvin vakavasti asiaa harkinnut.

Huomioi kuitenkin, että Moomin Selection on KOLMAS levy KOLMEN soundtrack-CD:n SARJASTA. Tietääkseni ensimmäisen osan saisi kyllä (tai ainakin joskus sai) jostain japanilaisesta huutokaupasta ostettua. Jos sitä lähtisi sieltä kalastelemaan, niin hintaa kertyisi ainakin "vaivaiset" 58 dollaria plus toimituskulut plus tullimaksut plus sun muut asiaan liittyvät lisämaksun lisämaksut. Jos todella uskallat luottaa ulkomaalaiseen huutokauppaan, josta Japanin ulkopuolella asuvat meikäläiset joutuvat hankkimaan asiat jonkun random välikäden kautta, niin toivotan vilpittömästi onnea yritykseen. Kun maksukin pitäisi tietääkseni hoidella vielä sillä surullisenkuuluisalla Pay Palilla, niin ainakin oma vaistoni kehottaa pysymään HYVIN kaukana. Niin, olihan meillä se vielä toinekin levy, jota ei tunnu löytyvän mistään edes kissojen ja koirien avulla etsittynä. :(