ALOITE AMPUMA-ASE MÄÄRÄYKSIIN

Ypäjä

/ #22 elämä on

03.10.2008 10:29

-Se nyt vaan on niin, että ei ole mikään ratkaisu kieltää kaikilta sellaista asiaa, joka ei satu kiinnostamaan minua itseäni tai josta en pidä tai en ymmärrä, että jotakuta toista kiinnostaa.
-Minun mielestäni koirien pitäminen pitäisi saada luvanvaraiseksi, koska on paljon koiria, joiden isännät eivät pidä niistä huolta. -Lisäksi joka vuosi voidaan lukea lehdistä, kuinka koira on raadellut tai jopa tappanut ihmisiä -usein lapsia! -Ei ole montaakaan kuukautta tapauksesta täällä kotosuomessa, jossa koira raateli pienen pojan kuoliaaksi.
-Luvanvaraiseksi vaan koiranpito!!! -Minä en pidä koirista ollenkaan, enkä ymmärrä niitä ihmisiä, jotka tykkäävät koirista! -Kaikkein inhottavimpia ovat ne, jotka antavat koiran nuolla naamaansa ja omaa suutaan -tietysti musti on ensin nuollut sukukalleutensa ja takapuolensa.
-Mutta mutta -tallaisia me ihmiset olemme, jos MINÄ en satu pitämään/ymmätämään/jne... aseista/koirista/kilpa-autoilusta/kierrätyksestä/jne..., niin silloin pitää kiristää kaikenlaisia lupaehtoja ja sääntöjä, ettei kukaan toinenkaan saa tykätä/ymmärtää aseita/koiria/hiihtämistä/kilpa-autoilua/jne...

-Eikä tappoja/murhia tehdä kuin harvoin luvallisilla aseilla, vaan juurikin niillä mainitsemillani luvattomilla ja kenen tahansa saatavilla olevilla aseilla.