Konemusiikki kiellettävä

Changis Firoozi
Jyväskylä

/ #96 läppä

26.10.2008 21:55

ei hemmetti allekirjoitin vahingos adressin.. vaikka olin toista mieltä.. no ei voivoi niin asiaan kuitenki...


konemusiikissa ei ole mitään vikaa. jos ihminen tykkää konemusaa kuunella, nii antaa kuunella. itse en oo kyllä kuullu noista huume jutuista. itse kuitenki kuuntelen konemusiikkia melkeenpä 24/7, koulussa, kotona, autossa, nukkuessa (tietokone päällä musiikki soi kajarista) eikä se vaikuta elämääni mitenkää, paitsi että tekis mieli vaa tanssia ;) pakko myöntää kyllä että efektit ja biitit konnektaavat aivoihin mut sehä on se tarkotus että se saa ihmisen tanssimaan.

ja toi oli todella naurettava väite että konemusiikin tekeminen on muka helppoa ja että siihen ei tarvitse taitoa.

ensinäkin sinun pitää tietää hyvin paljon erillaisia rytmejä, biittejä. sinulla pitää olla hyvä musiikkikorva. sinun pitää osata käyttää konetta, sinun pitää osata käyttää dj välineitä, kiekkoja, miksereitä, se ei ole pelkästään volumen kääntelyä ja kiekon vetämistä ees takasin. biisi pitää muokata sellaiseksi josta muutkin jopa tykkäävät, etkä pelkästään sinä.

räppärit ja rokkaritkin käyttävät (jotkut) aineita. joten jätä konemusiikki fanittajat rauhaan.

Musiikki on elämä, konemusiikki on elämäntapa.