Ehdoton EI Uudenkaupungin Hyttyskarin tuulivoimalahankkeelle

08.06.2014 08:24

#109: Mökkeilijä muualta - Huonosti tiedotettu

Hei,

myös meille Ukilaisille tiedotus on ollut todella surkeaa, kaupungin sanomalehti on uutisoitunut lähinnä pikku-uutisilla tai niin ettei asia ole saanut huomiota (otsikot hyvin teknisiä ym), kaupungin päättäjät ovat hyvinkin hiljaisia eikä kukaan uskalla kertoa kantaansa asiassa. Meillä mökki n.900 metrin päässä ja asumme myös alle 2 km:n päässä suunnitelluista Jättimyllyistä, Hyttyskarin viereen siis suunniteltu 3mw ja Hangon päähän 5MW ja nykyiset Myllyt siis vain 1,3 MW....uusien korkeus siis lapoineen 180 m. Ympäristö-ja lupalautakunta päättävät asiasta 17.6, mikäli päätös tulee olemaan hankkeelle positiivinen, pyydänkin teitä hankkeenmökkinaapureina tekemään valituksen päätöksestä. Tämä valitus siirtää asian käsittelyä ja todennäköisesti Propel voima oy ei jatka toimintaa täällä koska sen pitäisi saadaa Jättimyllyt rakenteille ennen 2015, koska silloin loppuvat tältä erää tuet tuulivoimalle. Tarvittaessa lisätietoja minultakin

T:Li Grönlund

P.s. addressia saa jakaa :) Infoilkaa myös tuttujanne täällä tai missä tahansa, kaikki Ukilaiset eivät vieläkään ehkä ole tietoisia asiasta tai sen laajuudesta