Kannabis lailliseksi

porvoo

/ #882 hamppua kasvatetaan myös lääkkeeksi

30.10.2008 01:03

Hei kaikki, Ensi vuonna siis v.2009 saa OSTAA MYYDÄ POLTELLA, LAILLISESTI koko Euroopan alueella HASHISTA, MARIJUANAA, BUDDAA, KUKKAA, PILVEÄ...whatever JAH EHJEE JHWH=THC!
Koska YK joka tämän homman aloittikin v.1927 Egyptissä on vihdoin myöntänyt mokanneensa (Niillä on sentään siihen MUNAA). Ei tarvitse enää väitellä tietämättömien kanssa. Ensikuun konferenssissa päätetään hinnat, verotus, laaduntarkkailu ym. ym. ja siellähän ei onneksi ole asioita vatvomassa mitkään "Torstiset" vaan oikeat asiasta tietävät ASIANTUNTIJAT !!!
Lue Lisää ja YMMÄRRÄ lukemasi !
Eli siis koko lässytys tästä eteenpäin on turha ajan haaskausta, nyt haluaisinkin tietää mistä saan luvat Suomen ensimmäiseen Coffee/Hashis kauppaan !
Jos marijuana otettaisiin täysimääräisesti lääkinnälliseen käyttöön se korvaisi 40-50 prosenttia kaikista tällä hetkellä käytössä olevista lääkkeistä.tämän väitteen takana on tel avivin yliopistossa työskentelevä professori Rafael Mechoulan.sama mies joka eristi jo 1972 hampusta sen lääkinnällisesti vaikuttavimmat ainekset. Marijuanan lääkinnällinen käyttö on jatkuvasti. tämä tieto on jo vuodelta 96 kotilääkäri lehdestä no 6. hamppu =JUMALA